Aktualności Mazovia Convention|

Uczestnicy konferencji już 14 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku będą zgłebiać tajniki wiedzy w czterech głównych obszarach: statystyka w turystyce, marketing miejsc, turystyka doświadczeń w tym turystyka kulinarna oraz turystyka zrównoważona. Dla zapracowanych nie mających szans na wyjazd nad morze – jest możliwość uczestniczenia w wydarzeniu w wersji on-line.

Jak wykorzystać statystykę i badać emocje klientów branży turystycznej? Jak spersonifikować swoje miasto i zbudować własny styl komunikacji? Co mogą influencerzy, czego Twojej marce nie wypada? Dlaczego turystyka kulinarna to potęga? Jak zarabiać na turystyce zrównoważonej? A na koniec… jakie doświadczenia przyniesie turystyka kosmiczna?

Dane statystyczne oraz metody opracowywania analiz z pewnością przysłużą się lepszemu planowaniu działań i efektywnemu dobieraniu usług do potrzeb klientów. Posłuchamy najbardziej inspirujących mówców z dziedziny, takich jak Janina Bąk i Jan Zając.

Marketing miejsc pomoże Wam wybrać perełki z Waszej oferty i odpowiednio wykorzystać je w celu skutecznej promocji. Najlepsi eksperci z agencji reklamowych opowiedzą o swoich doświadczeniach i projektach turystycznych.

Z kolei turystyka doświadczeń to temat, który z powodzeniem wykorzystacie przy konstruowaniu atrakcyjnej oferty. Przecież spojrzenie na temat oczami turysty to niezmiennie podstawa efektywnego działania.

Turystyka zrównoważona pozwoli poznać najnowsze światowe trendy, które sprawiają, że ruch turystyczny przynosi pozytywne efekty dla całej lokalnej społeczności nie będąc uciążliwym.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy: https://newtrendsintourism.com/

Źródło i zdjęcia: materiał prasowy

Comments are closed.

Close Search Window