Aktualności Mazovia Convention|

W czerwcowym numerze THINK MICE ukazał się dodatek „Spotkajmy się na Mazowszu – w sercu Polski!”, który jest bezpośrednio powiązany z intensyfikacją działalności Mazovia Convention Bureau istniejącego w strukturze Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

THINK MICE to magazyn poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), który swoim zakresem obejmuje wszystkie jej segmenty: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje. Magazyn informuje o aktualnych wydarzeniach ze świata MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami.

Gazeta skierowana jest do korporacyjnych i firmowych planistów wydarzeń – dyrektorów i pracowników działów HR, PR i marketingu, odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację marketingową, przedstawicieli agencji zajmujących się organizacją eventów, konferencji, kongresów i wyjazdów incentive oraz pracowników miejskich i regionalnych convention bureaux, jak również do reprezentantów venue, m.in. hoteli, centrów szkoleniowo-konferencyjnych i obiektów targowo-wystawienniczych.

Dodatek prezentuje potencjał Mazowsza jako regionu atrakcyjnego nie na wypoczynek, ale również na event. Oprócz unikatowych atrakcji turystycznych naturalnych i kulturowych w materiale przedstawiono atuty regionu w zakresie organizacji imprez, jak położenie, komunikacja, potencjał gospodarczy i naukowych. A przede wszystkim zaplecze w postaci obiektów, w których można zorganizować praktycznie każde wydarzenie. Są to hotele biznesowe, hotele konferencyjne, hotele spa&wellness, obiekty butikowe oraz te zlokalizowane w unikalnych przestrzeniach często zabytkowych. Oprócz tego na Mazowszu znajdują się centra wystawienniczo-konferencyjne, centra konferencyjne, centra targowo-wystawiennicze, obiekty sportowe oraz także sale w obiektach kultury. W materiale pokazaliśmy jak zróżnicowana jest oferta regionu. Kolejny wyróżnik Mazowsza stanowią miejsca unikalne, często historyczne, takie jak zaadaptowane na hotele zamki, dwory, dworki i pałace. Obraz potencjału Mazowsza w kontekście branży spotkań uzupełniają miejsca na imprezy plenerowe, zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i poza nią. Właśnie misją Mazovia Convention Bureau jest działalność na rzecz zbudowania marki Mazowsze jako regionu o innowacyjnej ofercie w zakresie organizacji spotkań i wydarzeń.

PRASA O BRANŻY SPOTKAŃ NA MAZOWSZU

W czerwcowym numerze THINK MICE ukazał się dodatek „Spotkajmy się na Mazowszu – w sercu Polski!”, który jest bezpośrednio powiązany z intensyfikacją działalności Mazovia Convention Bureau istniejącego w strukturze Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

THINK MICE to magazyn poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), który swoim zakresem obejmuje wszystkie jej segmenty: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje. Magazyn informuje o aktualnych wydarzeniach ze świata MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami.

Gazeta skierowana jest do korporacyjnych i firmowych planistów wydarzeń – dyrektorów i pracowników działów HR, PR i marketingu, odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację marketingową, przedstawicieli agencji zajmujących się organizacją eventów, konferencji, kongresów i wyjazdów incentive oraz pracowników miejskich i regionalnych convention bureaux, jak również do reprezentantów venue, m.in. hoteli, centrów szkoleniowo-konferencyjnych i obiektów targowo-wystawienniczych.

Dodatek prezentuje potencjał Mazowsza jako regionu atrakcyjnego nie na wypoczynek, ale również na event. Oprócz unikatowych atrakcji turystycznych naturalnych i kulturowych w materiale przedstawiono atuty regionu w zakresie organizacji imprez, jak położenie, komunikacja, potencjał gospodarczy i naukowych. A przede wszystkim zaplecze w postaci obiektów, w których można zorganizować praktycznie każde wydarzenie. Są to hotele biznesowe, hotele konferencyjne, hotele spa&wellness, obiekty butikowe oraz te zlokalizowane w unikalnych przestrzeniach często zabytkowych. Oprócz tego na Mazowszu znajdują się centra wystawienniczo-konferencyjne, centra konferencyjne, centra targowo-wystawiennicze, obiekty sportowe oraz także sale w obiektach kultury. W materiale pokazaliśmy jak zróżnicowana jest oferta regionu. Kolejny wyróżnik Mazowsza stanowią miejsca unikalne, często historyczne, takie jak zaadaptowane na hotele zamki, dwory, dworki i pałace. Obraz potencjału Mazowsza w kontekście branży spotkań uzupełniają miejsca na imprezy plenerowe, zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i poza nią. Właśnie misją Mazovia Convention Bureau jest działalność na rzecz zbudowania marki Mazowsze jako regionu o innowacyjnej ofercie w zakresie organizacji spotkań i wydarzeń.

Comments are closed.

Close Search Window